automn

فيروزه فيروزه

automnRight
social
about درباره وبلاگ
# موضوعات
#

فيروزه فيروزه

راهنمایی برای اندازه گیری اندازه حلقه شما در خانه

شنبه هجدهم 8 1398

هر محصولی که در اختیار داریم بطور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب و بررسی شده است. اگر با استفاده از پیوندهای موجود ، خریدی انجام دهید ، ما می توانیم کمیسیون کسب کنیم.

پین

FB

نحوه اندازه گیری اندازه حلقه: نمودار اندازه ، تعداد رشته ها و اندازه سنج حلقه

PeopleImages / تصاویر گتی


با ادامه اینترنت دسترسی به هر گوشه دنیا ، ما به ندرت باید آسایش خانه های خود را رها کنیم تا کارها را انجام دهیم ، ورزش کنیم ، غذا بخوریم - اساساً ، هر کاری انجام دهیم. بنابراین قبل از سفارش جواهرات به صورت آنلاین و یا اشاره به دوست پسرتان که حلقه نامزدی رویایی شما باشد ، همان اندازه باید درست باشد که اندازه حلقه شما اندازه گیری شود. شما می توانید به یک جواهرساز بروید ، اما این کاملا با تمام کارهایی که انجام داده اید و یا ظرافت "تصادفی" ترک یک مرورگر بر روی رایانه شریک زندگی شما کاملاً مناسب نیست. با یک خط حلقه نامزدی کشیده شد.


طبق گفته نیویورک سیتی Catbird ، یک فروشگاه جواهرات پرطرفدار و زیبا در بروکلین ، "حلقه شما باید به راحتی انگشت خود را جا دهد ؛ به اندازه کافی صاف باشد تا از بین نرود ، اما به اندازه کافی شل شود تا با کمی مقاومت روی ناحیه دست و پا بکشید."


مرتبط: 10 حلقه نامزدی بی موقع که هرگز از سبک خارج نمی شوند


انگشترهای زنانه در ایالات متحده معمولاً بین اندازه 3 تا 9 هستند ، در حالی که معمولاً انگشترهای مردانه بین 8 تا 14 هستند و این واحدها تا عرض انگشت شما در میلی متر مطابقت دارند. قبل از نشستن برای اندازه گیری اندازه حلقه ، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:


1. کاردک خود را در نظر بگیرید. اگر می دانید قلاب شما در سمت بزرگتر قرار دارد ، باید نیمی از اندازه بزرگتر از آنچه انگشت خود را نشان می دهد سفارش دهید در غیر این صورت شما نمی توانید یک حلقه را به جای مناسب بکشید.


2. اطمینان از دقت با چند بار تلاش. سایت Catbird توصیه می کند که انگشت خود را بین سه تا چهار زمان مختلف اندازه گیری کنید ، زیرا اندازه آن بسته به دما در نوسان است و تمایل به کوچکتر بودن و در صورت گرمای بیش از اندازه متورم تر است.


در زیر سه روش معمول و آسان برای اندازه گیری اندازه حلقه شما در خانه وجود دارد - با استفاده از رشته ، نمودار اندازه انگشتر و اندازه حلقه - بنابراین می توانید یک قطعه مناسب از جواهرات را از آن فروشگاه مبهم و غیر قابل استرداد استرالیا که در مورد آن خوانده اید دریافت کنید. در اینترنت.


مرتبط: روندهای حلقه نامزدی که می خواهید همه جا را ببینید

گزینه اول: استفاده از رشته یا نخ برای اندازه گیری انگشت خود


نحوه اندازه گیری اندازه حلقه با استفاده از ترفند رشته


می توانید اندازه حلقه خود را با استفاده از رشته یا نخ یا شاید یک مورد متداول در خانه خود اندازه گیری کنید. یکی از این ابزارهای اندازه گیری را بگیرید و آن را در اطراف پایه انگشت خود بپیچید ، جایی که رشته یا نخ شروع را با یک قلم نشان دهید. سپس آن را با خط کش خط بکشید و طول آن را به عرض میلی متر پایین بیاورید.


با اندازه های استاندارد حلقه ، هر نیم اندازه با یک افزایش 0.4 میلی متر مطابقت دارد ، از اندازه 3 برابر 14.1 میلی متر ، اندازه 3.5 برابر 14.5 میلی متر ، اندازه 4 برابر 14.9 میلی متر و غیره شروع می شود. متداول ترین اندازه حلقه ها برای خانمها 6 (16.5 میلی متر) ، 6.5 (16.9 میلی متر) و 7 (17.3 میلی متر) است. برای آقایان رایج ترین اندازه ها 10 (19.8 میلی متر) ، 10.5 (20.2 میلی متر) و 11 (20.6 میلی متر) است.


یک روش احتیاطی با این روش وجود دارد: رشته و نخ می توانند کشش کنند ، بنابراین سعی کنید ابزار اندازه گیری خود را بیش از حد محکم نکنید زیرا ممکن است شما با استفاده از مواد سفت و سخت تر ، اندازه حلقه خود را کوچکتر از آنچه که خواهد بود مجبور کنید.

گزینه دو: حلقه ای را که قبلاً در اختیار دارید در نمودار اندازه حلقه قرار دهید


چگونه اندازه حلقه خود را با استفاده از حلقه هایی که قبلاً در یک نمودار اندازه دارید اندازه بگیرید


می توانید اندازه انگشتر خود را با استفاده از یک قطعه جواهرات که قبلاً دارید اندازه بگیرید و بدانید متناسب با شما است. یک نمودار اندازه به اندازه واقعی حلقه چاپ کنید - مانند این در سایت Catbird — و حلقه خود را روی حلقه ها قرار دهید تا زمانی که یک مورد مطابق با محیط داخلی حلقه خود را پیدا کنید.


اندازه حلقه خود را با یک نمودار اندازه حلقه اندازه بگیرید


نمودار اندازه حلقه باید به شما بگوید که دایره مطابق با چند میلی متر و همچنین اندازه حلقه با آن چه ارتباطی دارد.

گزینه سوم: دستگاه حلقه ساز خود را بخرید


شخصی که اندازه انگشتر خود را با استفاده از اندازه گیری نوار اندازه گیری می کند


اگر نگران یکی از این دو استراتژی نبود تضمین صحت هستید ، می توانید ابزار اندازه گیری حلقه خود را خریداری کنید. آنها تمایل به گران نیستند ، و گزینه های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد ، بنابراین ، دیگر لازم نیست خانه خود را ترک کنید تا این مرحله انجام شود.


بهترین ابزار اندازه گیری حلقه در آمازون به دو دسته تقسیم می شود: یک نوار اندازه گیری نازک یا یک کلید با روکش حلقه.


ابزاری برای اندازه گیری اندازه حلقه شما


یک حلقه از رده های برتر ساخته شده توسط مودر به شما امکان می دهد اندازه های 1 تا 13 را امتحان کنید ، از جمله نیمی از اندازه ها (8 دلار؛ amazon.com) ، در حالی که نوار اندازه گیری برتر Peacock Jewel مانند یک کمربند کوچک کار می کند ، و یک نشانگر پلاستیکی را به داخل آن می کشید. محلی برای اندازه گیری اندازه حلقه خود (4 دلار ؛ amazon.com).


(0) نظر
X